گروه هنرآموزان فرش کرمان

طبقه بندی موضوعی

اولین همایش استانی گروههای فنی کارو دانش استان کرمان در مورخه 26/9/94 در سالن اجتماعات دانشکده فرهنگیان استان کرمان برگزار گردید این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم وسرود ملی شروع شد جناب آقای مهندس شرفی رئیس تکنولوزی و گروههای سازمان آموزش به هنرآموزان خیر مقدم گفتند و جناب آقای محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش  نیز جلسه را با بیانات خود مستفید نمودند و جناب آقای اسلامی معاون متوسطه نیز بیاناتی قرائت فرمودند همچنین معاون اداره کار سخنرانی را مطرح نمودند و از هنرآموز مخترع نیز تشکر بعمل آمد.

 

پس از صرف پذیرایی هنرآموزان محترم گروه فرش به کلاسی که از قبل مشخص شده بود حضور بهم رسانند و جلسه تخصصی خود را با حضور جناب آقای دکتر منوچهر مظفری شروع کردند. درابتدا جناب آقای دکتر منوچهر مظفری پس از خیر مقدم به هنر آموزان گرامی پای صحبتها، مشکلاتشان نشستند و پس از شنیدن مطالب آنها شروع به سخنرانی نمودند که اهم مطالب به شرح ذیل می باشد.

1-      تجزیه و تحلیل المپیاد فرش درمرحله استانی و سپس کشوری

2-      شرح کلی پروژه عتبات از نخست تا به امروز

3-      گفتگو پیرامون فرآیند تولید آثار هنرجویان درهنرستانهای استان

4-   پیشنهاد استاد جهت وارد کردن هنرجویان فارغ التحصیل رشته فرش به عرصه تولید فرش عتبات در اینجا لازم به ذکر است یکی از کارگاهی که دراین همایش صورت گرفت تحویل کتاب طراحی فرش به هنرآموزان گرامی طبق آمار معینی که از قبل تهیه کرده بودیم که با پخش این کتاب جناب آقای دکتر منوچهرمظفری  بسیار خشنود شدند و اعلام کردند این کتاب یک شروع شیرین است و آن را به فال نیک برای این هر گرفتند و نهایت سپاسگزاری خود را نسبت به سرکارخانم زیبا رادنیا و عوامل دست اندر کار اعلام کردند.

البته سایر هنرآموزان محترم استان نیز نسبت به زحمت سرکارخانم رادنیا تشکر و قدردانی خود را بیان نمودند.

سپس از صحبتهای دکتر منوچهر مظفری  اینجانب نیز مسائل زیر را بازگو نمودم

1-      کمک در پیشبرد اهداف دبیرخانه کشوری

2-      حمایت کلی هنرآموزان از مولفان کتب در حال چاپ

3-      توجه دادن هنرآموزان  استان جهت تشکیل انجمن های علمی هنرجویی

4-      نگاه ویژه بر روی برخی از موارد برنامه عملیاتی نظیر بخش تولید

5-      مشخص شدن تاریخ المپیاد استانی از سوی مسئولین سازمان و آگاه ساختن هنرآموزان استان در جهت همکاری با المپیاد

 

درآخر همایش کلیه هنرآموزان محترم به اتفاق جناب آقای دکتر منوچهر مظفری چند عکس یادگاری گرفتیم.

هنرآموزان شریف استان کرمان به منزله نشان دادن سپاس و تشکر خود از سرکارخانم رادنیا کتاب رادر دستشان  گرفتند و به زیبایی عکس افزودند . روی هم رفته روز بسیار خوب و بانشاطی بود . دیدار همکاران با یکدیگر و گفتگو با استان بسیار عالی بود . دراینجا از همه سرورانی که دراین همایش مارا کمک کردند سپاسگزاری می نمایم. پروردگار هموار پشت و پناهتان باشد.

  • مرضیه حکیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی